انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

اوبونتو ۲۰٫۰۴٫۱ منتشر شد.
انتظار می‌ره همهٔ اعضا هرچه زودتر به این نگارش ارتقا پیدا کنند. همهٔ پاسخ‌ها از این به بعد، بر پایهٔ اوبونتو ۲۰٫۰۴٫۱ خواهد بود.

آخرین ارسال‌ها

صفحه: 1 ... 8 9 [10]
91
انجمن عمومی / پاسخ : swap ایجاد شده به صورت خودکار
« آخرین ارسال توسط mohammad kazemi 28 شهریور 1399، 06:08 ب‌ظ »
چرا حذفش کنی؟ حتماً لازم بوده که ساخته!
با اجازه کی ساختتش
اگه من سیستم عامل رو کنترل می کنم می خوام اگه مشکلی درست نمیکنه پاکش کنم
بودنش فکر نکنم تا موقعی که رم پر نشده باشه، مشکلی به وجود بیاره (باز دوستان اگه نکته‌ای می‌دونن بگن)
ولی اینجوری می‌تونی پاکش کنی:
اول خاموشش کن
sudo swapoff -aبعد فایل /etc/fstab رو باز کن و خط مربوط به swap رو ازش پاک کن (احتمالا با /swapfile شروع بشه)
حالا اون swapfile رو پاک کن:
sudo rm -rf /swapfile
92
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : سخت گیری بیش از حد ناظران
« آخرین ارسال توسط nixoeen 28 شهریور 1399، 06:08 ب‌ظ »
اگه زیرشاخه رسمی اوبونتو هستید اون "باید" سر جاش هست و لااقل نرم افزارهایی که در مخزن اوبونتو هست رو میبایست ساپورت کنید, حالا چه آزاد باشه چه غیر آزاد.
خیر، نه ما و نه جامعهٔ اوبونتو هیچ تضیمینی برای پشتیبانی نرم‌افزاری به کاربران ندادیم و نخواهیم داد. اگر پروانه‌های نرم‌افزارها هم نگاه کنید، به صورت واضح این موضوع بیان شده.
93
انجمن عمومی / پاسخ : swap ایجاد شده به صورت خودکار
« آخرین ارسال توسط \SmHk/ 28 شهریور 1399، 05:36 ب‌ظ »
چرا حذفش کنی؟ حتماً لازم بوده که ساخته!
با اجازه کی ساختتش
اگه من سیستم عامل رو کنترل می کنم می خوام اگه مشکلی درست نمیکنه پاکش کنم
94
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : سخت گیری بیش از حد ناظران
« آخرین ارسال توسط M!lad 28 شهریور 1399، 05:34 ب‌ظ »
نمی‌دونم کجا به شما گفتند جزو قوانین اوبونتو ارائه پشتیبانی فنی برای محصولات انحصاری هست که حالا انتظار دارید اینجا اون رو ببینید و عدم وجود اون رو عدم تطابق قوانین استنتاج می‌فرمایید. (ضمن اینکه اگر توضیحاتم پیرامون جامعه کاربری و به طور کلی پست‌هام رو دقیق مطالعه می‌فرمودید این موضوع رو کلا مطرح نمی‌کردید.) به نظرم توضیحات کافی رو برای شما ارائه کردم... بیشتر بحث کردن خیلی فایده‌ای نداره.

پ.ن: اینکه شما ۲۰ دقیقه بعد از ارسال من پست خودتون رو مجدد ویرایش می‌کنید تا اینطور به نظر برسه نوشتار شما رو نادیده گرفتم خیلی صورت زیبایی نداره.
95
باسلام
استراتژیک اگه دوست داری بازی warzone 2100 آنلاین هم داره.
96
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : سخت گیری بیش از حد ناظران
« آخرین ارسال توسط Iranihamed 28 شهریور 1399، 05:20 ب‌ظ »
شما برای پشتیبانی تکنیکال هیچ هزینه‌ای نکردید و این خیلی عجیب هست که از یک جامعه کاربری انتظار دارید باید به شما (شما منظور فرد شما نیست) پشتیبانی ارائه کنه.

"ubuntu comes with absolutely no warranty"
حتی بحث در مورد توقع داشتن یا نداشتن هم نیست. در کامنت قبلی که در پاسخ به خود شما بود توضیح دادم موضوع درباره چی هست. فکر میکنم اگه یک دور دیگه گفتگوها رو بخونید ضرر نداره.
97
نصب، راه‌اندازی و بروزآوری / پاسخ : ارور مربوط بهbumblebee
« آخرین ارسال توسط \SmHk/ 28 شهریور 1399، 05:02 ب‌ظ »
همین کاری که گفتم بکن دیگه

اول با اون دستوراتی که گفتم کامل پاکشون کن بعدش بهتره یه خاموش روشن کنی اگه هم رفت توی محیط غیر گرافیکی مهم نیست همونجا انجام بده بقیه کارو

و کار خاصی نیاز نیست دیگه اول درایور گرافیکت که به اوبونتو تو میخوره نصب کن بعدم اون یکی به همین سادگی بعدش ببین چی میشه
نشد گرافیک انویدیا از موقع روشن شدن شروع به کار میکنه
98
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : سخت گیری بیش از حد ناظران
« آخرین ارسال توسط M!lad 28 شهریور 1399، 04:49 ب‌ظ »
شما تا واژه جامعه رو به درستی درک نکنید توضیحات سایر کاربران و ناظرین براتون غیر منطقی به نظر می‌رسه.
که البته من اعتقاد دارم کاملا درک می‌کنید و تنها معنی اون رو نادیده می‌گیرید.

همینطور که می‌فرمایید بحث چیز دیگری است. ولی اینطور نیست. اینجا یک جامعه کاربری برای توزیع اوبونتو هست با قوانین مشخص خودش. شما می‌تونید پشتیبانی ابزار انحصاری x و y رو از سازنده‌اش دریافت کنید یا یک جامعه کاربری موازی ایجاد کنید با قوانین خودتون (که قبلا افرادی اینکار رو کردند) و حق ندارید یک جامعه کاربری که زمان و سرمایه خودش رو به رایگان در اختیار دیگران قرار می‌ده بگید باید این ابزارها رو پشتیبانی کنید. شما حتی اجازه ندارید به سازندگان اوبونتو بگید که باید فلان ابزار رو پشتیبانی تکنیکال کنید. شما حتی ممکنه یک باگ ۱۰۰٪ معتبر رو گزارش کنید ولی بعد از تایید بنا به شرایط روی اون باگ فعالیتی صورت نگیره. هیچ جا گفته نشده به شما پشتیبانی تکنیکال داده میشه. اون هم برای ابزار انحصاری. شما برای پشتیبانی تکنیکال هیچ هزینه‌ای نکردید و این خیلی عجیب هست که از یک جامعه کاربری انتظار دارید باید به شما (شما منظور فرد شما نیست) پشتیبانی ارائه کنه.

"ubuntu comes with absolutely no warranty"
99
میکروفن خارجی وصل کردی یا میکروفن خود لپتاپ؟

 
 هم میکروفون خارجی وصل کردم کارت صدای جدید اکسترنال خریدم میکروفون رو میزی هم خریدم دیگه چی می خواین ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)
 
 خوب سوال دیگه ای ندارین ؟ کمک خواستین بدین وگرنه من رو امیدوار نکنین  من شنبه صب کلاس دارم و اگه تا صب درست نشه مجبورم دست به دامن ویندوز شم
سلام دوستمن

مشکل از کارت صدا هست شما یاید کارت صدا تون رو و میکروفن رو به ابنتو بشناسونید توی ویندوز با درابو وگ این عمل انجام میشه
شما باید این کار انجام بدید این شکلی دیگه م شکل نمی خورید  برید درابو نصب کنید
 
 
 ممنون  ولی من همین چجوری بشناسونم رو می خوام
100
انجمن تازه‌کاران / پاسخ : سخت گیری بیش از حد ناظران
« آخرین ارسال توسط Iranihamed 28 شهریور 1399، 04:43 ب‌ظ »



بنده دیگه مطمئن هستم شما با واژه جامعه بیگانه هستید.
دوست عزیزم, بحث اصلن در در مورد جامعه اوبونتو و جامعه کاربری نبود، بحث در مورد تایتل انجمن و قوانینی است که با آن تایتل همخوانی ندارد. اگه این انجمی زیرشاخه رسمی اوبونتو هست چرا بعضی از قوانین اوبونتو رو رعایت نمیکه و اگر رسمی نیست چرا در صفحه اول انجمن جهت اطلاع کاربران قید نشده؟ معلوم شد بحث را با دقت دنبال نکرده اید. موفق باشید.
صفحه: 1 ... 8 9 [10]