انجمن‌های فارسی اوبونتو

لطفاً به انجمن‌ها وارد شده و یا جهت ورود ثبت‌نام نمائید

لطفاً جهت ورود نام کاربری و رمز عبورتان را وارد نمائید

نویسنده موضوع: آموزش بازی سازی با بلندر  (دفعات بازدید: 5599 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال مشاهده موضوع.

آفلاین Naruto

  • High Hero Member
  • *
  • ارسال: 1708
  • جنسیت : پسر
  • Kurosaki Ichigo
    • لینوکس برای زندگی
پاسخ : آموزش بازی سازی با بلندر
« پاسخ #15 : 22 خرداد 1395، 10:39 ب‌ظ »
لحجه‌ی هندی دارن بعضی‌هاشون :'(
Arch Linux + Anime + Steam :)

آفلاین abolfazli

  • Newbie
  • *
  • ارسال: 1
  • جنسیت : دختر
    • کلیپ های جدید
پاسخ : آموزش بازی سازی با بلندر
« پاسخ #16 : 06 تیر 1395، 09:37 ق‌ظ »
عالیه. برای ما تازه کارها، کتابی منبعی چیزی هست کامل کمکمون کنه؟

آنلاین ALi.pAkrohk

  • Jr. Member
  • *
  • ارسال: 34
  • جنسیت : پسر
  • پاک بودم پاکروح شدم ترکوندم پاک پر شدم
پاسخ : آموزش بازی سازی با بلندر
« پاسخ #17 : 30 فروردین 1396، 03:38 ق‌ظ »
قدرت این موتور بازی در حدی هست که بتونه با unreal 4 رقابت کنه ؟!‌ میشه با این game engine برای کنسول های بازی هم خروجی گرفت ؟!‌

والا من از قدرت انریل انجین 4 خبر ندارم اما میدونم میشه حد اقل در حد cryEngine 2 میشه ازش انتظار داشت.
من مدتی با کرای انجین 2 کار کردم الان هم دارم با بلندر کار میکنم.
توانایی های بلندر به طور  خلاصه:
Graphical logic editor for defining interactive behavior without programming
Collision detection and dynamics simulation now support Bullet Physics Library. Bullet is an open source collision detection and rigid body dynamics library developed for PlayStation 3
Shape types: Convex polyhedron, box, sphere, cone, cylinder, capsule, compound, and static triangle mesh with auto deactivation mode
Discrete collision detection for RigidBody simulation
Support for in-game activation of dynamic constraints
Full support for vehicle dynamics, including spring reactions, stiffness, damping, tire friction etc.
Python scripting API for sophisticated control and AI, fully defined advanced game logic
Support all OpenGLTM lighting modes, including transparencies, Animated and reflection-mapped textures
Support for multimaterials, multitexture and texture blending modes, per-pixel lighting, dynamic lighting, mapping modes, GLSL vertexPaint texture blending, toon shading, animated materials, support for Normal Maping and Parallax Mapping
Playback of games and interactive 3D content without compiling or preprocessing
Audio, using the SDL toolkit
Multi-layering of Scenes for overlay interfaces.
دوست عزیزم به بازیه واجداکس ۲ یه نگاه بنداز اون رو با انریل ۴ ساختن ، همین طور سری بازی های تامکلانسینز رمبو سیکس به بعد و بازی اساسینس کرید ۳ و ۴ و یونیتی.
pAkrohk پاکروح
Python علی